21 Kasım 2017

OKULUMUZU NASIL SÜSLEDİK:))


Merhaba sevgili blog okuyucularım. Çoook çok zaman geçti buralara uğramayalı...Yazılarımı özlediğinizi umuyorum. Ama ben kesinlikle yazmayı, yaptığımız en son etkinlikleri sizlerle paylaşmayı çok çok özlemişim.
Nereden başlayacağıma bir türlü karar veremedim sınıfta yaptığımız etkinliklerden mi, pano ve grafiklerden mi aklımdaki fikirlerden mi.. Son olarak yeni adetlerimizden bahsetmeye karar verdim. Bu yıl 2-3 haftada bir okulun girişinde yeni panolar oluşturuyoruz. Genelde aktüel olan, etkinliklerde işlediğimiz konularla ilgili panolar bunlar. Ama tabi ki  sınıflarımız panoların önünde resimler çektirip velilerimizle de paylaşıyoruz. Bazı panolarımız öyle sevimli oldu ki velilerimiz , bazı arkadaşlarım hatta sokaktan geçen bazı insanlar bile  okul önünde resimler çektirip sosyal medyada paylaştılar. Özellikle de Sonbahar panomuz çok popüler oldu. Ne zaman anasayfaya girsem birilerin sarı sarı resimler paylaştığını görüyordum :) Bu hafta Öğretmenler günü ile ilgili hazırlamaya başladığımız panonun da aynı popülariteye ulaşmasını bekliyorum:)
Bakalım siz beğenecek misiniz.Yorumlarınızı bekliyorum
Ve işte Eğitim yılının ilk haftasında hazırladığımız pano ile başlıyoruz "RENKLİ BİR YIL GEÇİRMEYE HAZIRMISINIZ"

Sırada 29 Ekim Cumhuriyet Bayramı için hazırladığımız panomuz var. Çocukların el baskılarını yaptırdık ve herkesin ismini kendi el izinin üstüne yazdık..

Veee işte meşhuuuur Sonbahar panomuz. Bazı velilerimiz o kadar komik resimler çektirip sosyal medyada paylaşmışlardı ki acaba burada paylaşsam mı diye düşündüm ama izin almadan olmaz tabi

Bu da 10 kasım için hazırladığımız pano. Bu benim favorim. Tüm çocuklara Atatürk'e söylemek istediklerini sorduk ve söyledikleri her şeyi kırmızı kalplerin içine yazdık. Üstüne de sözlerin sahibi olan çocuğun adını. Bence çok hoş ve anlamlı oldu. Sabah ve akşam kapıya gelen veliler sadece kendi çocuğunun söylediklerini değil tüm kalplerin içini okudular. Şimdi düşünüyorum da keşke bir kaç tane içi yazısız kalp de koysaydık. Velilerden bazıları içine kendi duygu ve fikirlerini yazmak isterdi belki. Böylece onları da dahil ederdik bu güzel sürece. Neyse artık seneye kısmet olursa inşallah. Bu arada kalplerin arasındaki Atatürk resmi yuvarlanmış beyaz ve siyah grapon kağıtları ile yapıldı. Tüm çocuklarımızın ellerine sağlık

Son olarak da öğretmenler günü için hazırladığımız panonun resmini paylaşmak istiyorum. Daha bu son hali değil ama çok da bir eksiği yok. Sadece öğretmenler hakkında söylenen bir söz eklemek istiyorum ve bir de kapıya çiçeklerden bir kalp yapılacak. Bitince son halini de paylaşırım.
Bu günlük benden bu kadar. Sizin de düşüncelerinizi merak ediyorum. Varsa farklı fikirlerinizi de görmek isterim. Sevgiyle kalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder