16 Mart 2016

SEVİMLİ CADILAR


Merhaba sevgili takipçilerim.

Bir kaç gün önce elimizdeki deri parçalarından yaptığımız ayıcıkları yayınlamıştım.
Bu gün de deri ve kumaş parçalarından yaptığımız sevimli cadıları beğeninize sunuyorum.

Gömlek ve başörtüleri kumaştan, etek el, ayak, yüz ve süpürge sopalarını deri parçalarından yapıldı. Süpürge için saman ip kullandık. Bir kaç yıl önce aynı cadıları renkli fon kartonlarından yapmıştık. O da güzel bir çalışma oldu. Keşke resimleseydim. Tabi fotoğraf son yıllarda çok daha yoğun bir şekilde girdi hayatımıza. Neydi o eskiden: fotoğraf makinesiyle çek, bilgisayara yükle, internete yükle...Daha eskiye gitmek bile istemiyorum- resim çek, filmi yıkat, fotoğraf stüdyosunda baskı yaptır :) Teknolojinin gözünü seveyim. Ama tabi ki doğru şekilde ve gerektiği kadar kullanmanın altını çizmek lazım." Yediğin yemeği çek paylaş" şeklinde olmamalı.
Kalıplarda göreceğiniz gibi isterseniz önlük de ekleyebilirsiniz.
Cadıların uçtuğunu vurgulamak için etraflarına bir kaç bulut çizebilirsiniz ya da bizim yaptığımız gibi kartonun alt kısmına tepeler ve evler ekleyebilirsiniz. Böylece manzarayı tamamlamış oluyoruz.
Bu güzel çalışma için Dilek öğretmenime ve sınıfındaki sevimli Yumurcaklara teşekkür ediyorum. Ellerine sağlık!!!
Sizi resimlerle baş başa bırakıyorum ve şimdiden "KOLAY GELSİN" diyorum. Sevgiyle kalın.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder