11 Mart 2016

SEVİMLİ AYICIK

Uzuuun zamandan sonra merhaba sevgili takipçiler, faaliyet severler, tesadüfen uğrayanlar...
Bahar gizlice görünmeye başladı. Bir balkonuma güneş konduruyor, bir odanın camından göz kırpıyor. "Geldi işte" diyerek
hırkayla fırladım sokağa ama o da ne... saklanmış bile. Onun yerine serin bir rüzgar karşıladı beni. Neyse bu gün yine olmadı deyip giyiyorum montumu. Bu gün olmadı ama yarın BAHAR  mutlaka gelecek. Vazgeçmez usanmaz bir Bahar aşığıyım ben.
Bahar kokusunu aldım mı yeni şeyler yapma isteğine karşı koyamıyorum. Bu günün yeniliği de yeni bir blog yazısı olsun istedim. Umarım beğenirsiniz.
Bu günkü etkinliğime ilham veren bir kaç deri parçası. Geçen gün eşimle bir dikim atölyesine uğramıştık. Deri ve pelüş parçalarından halılar dikiyorlar. Eşim tabi kendi işinle ilgileniyor, siparişler ne durumda, şunlar yetişir mi, bunları azaltalım, onları değiştirelim.....:) Ben ise takıldım sağ sola atılan deri parçalarına. Atacaklarmış...bi işe yaramazlarmış.....Siz onları bana bi verseniz ya.

Sonra  o parçalar kesildi, yapıştırıldı, işte size güzel bir çocuk odası süsü.
Çalışmayı yapmak istelenlere kalıbı da verelim
Bunu da farklı bir fikir olsun diye ekliyorum KUTUP AYISI :)
 Hoşça kalın ve yapmak isteyenlere kolay gelsin!!!








2 yorum:

  1. Sevim Öğretmenim nasıl sevindim geri dönmenize.. Hoşgeldiniz mutluluklar getirdiniz.. :)) ve gelir gelmez harikalar çıkarmışsınız. Çok cici bir çalışma olmuş. Çalışmalarınızı merakla bekliyorum.

    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  2. Sağ olun bu ne güzel bir karşılama 😀 Bundan sonra daha sık yazacağım inşallah. Elimde oldukça malzeme birikti.

    YanıtlaSil