9 Aralık 2015

CİVCİV ÇİFTLİĞİ


Merhaba sevgili blogger takipçilerim. 
Şöyle bi bakıyorum da.. bir buçuk yıla aşkın bir süreden beri yazmıyorum. O kadar emek verdiğim blogumu kendi kaderine terketmişim..
Ama sizler sağ olun ki ilginizi hiç eksik etmemişsiniz.

Geçen bu süre içinde sizinle paylaşmak istediğim çok etkinlik yapıldı fakat ben bir türlü doğru zamanı bulamadım.
Ama bu gün tekrar burdayım. Umarım bundan sonra da sık sık görüşürüz :))
Bu gün küçük bir paylaşımla devam edicem.
Ayten öğretmenimizden ve sevgili "Ayçiçekleri" sınıfının öğrencilerinden anne tavuk ve civcivlerini sizlerle tanıştırmak istiyorum. 
Kullanılan plastik tabakları artık her markette ve ya plastikçide bulmak mümkün. Bizim kullandığımız tabaklar sevgili öğrencimiz Emin Efe'nin doğum gününden kalan tabaklar. Yani artık materyalleri değerlendirmiş oluyoruz.

 Şekilli makasla kesilmiş şeritleri ikiye katlayarak kanatları yapıldı. Ayaklar ve gagası da kartondan. Oynar göz...Tepesine de bir kaç sarı tüy. Kolay bir etkinlik ama bir o kadar da şirin ve sevimli. Umarım beğenirsiniz. Kolay gelsin ve görüşmek üzere.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder