1 Mayıs 2014

ŞEKER AĞACI

Aslında bahar ağacı olacaktı ama çocuklar ona bu adı verdi "Şeker Ağacı".

Haksız da değiller. İnsanın şekerleri toplayası geliyor   :)  Ve sadece şekli değil seçilen renkler de bu duyguyu pekiştiriyor. Yapım için sadece renkli kartonlara ihtiyacınız var. E tabi farklı büyüklüklerde daireler çizebilmeniz için bazı nesnelere (bardak, küçük  tabak, koli bandı, kağıt rulo vs.) Gerisi zevkinize kalmış....
Ayten öğretmenin ve "Renkli uçurtmalar" sınıfının ellerine sağlık.
KOLAY GELSİN



5 yorum:

  1. Cok hos... ellerinize saglik. Ben sizi bakuden izliyorum. Size bir kac sorum vardi. Emailinize yazmak istiyorum. Atarmisiniz emailinizi?

    YanıtlaSil
  2. Ben size nasil ulasa bilirim?

    YanıtlaSil
  3. Bana ulaşmak için sevim201@mynet.com ve ya https://www.facebook.com/pages/%C3%87ocuklara-Ve-%C3%96%C4%9Fretmenlere-E%C4%9Flenceli-Faaliyetler/410810365617759?ref=hl

    YanıtlaSil
  4. Tebrikler, güzel bir paylaşım :)

    YanıtlaSil