19 Mart 2013

PUANTİYELİ KEDİCİK

Geçen hafta çok sevdiğim (kim sevmez ki ? :)) Tahta kalede idim. Uzun zamandır gitmiyordum. Nasıl özlemişim. Sabahtan akşama kadar hiç aralıksız dolaştık öğretmen arkadaşlarımla. Bir ara birer kahve içtik  o kadar.  Aaaa tabi ki de en son dolaşmaktan yorgun düşünce birer balık ekmek de yedik.
Yaptığımız alışverişler arasında beni en çok mutlu eden şey bulduğumuz desenli kağıtlar. Şunlara bi bakın harika bir görüntü değil mi? Eminim anaokulu öğretmenleri bayılır bunlara :)
Tabi ki de hemen bunlardan neler yapabiliriz diye düşünmeye başladık. Bir kaç faaliyet yapıldı bile. Artık yavaş yavaş paylaşırım sizinle. İşte türünün ilk örneği kediciklerimiz.
Buyurun kalıbımız.

Parça birleştirme tekniği dediğimiz bu teknikle oldukça güzel çalışmalar çıkabilir ortaya.
Önce tüm parçaları kesin.
 
 Minderini desenli grapon kağıtlarından yaptık. Kesmesi zor olduğu için önce onu uygun renk karton üstüne yapıştırdık. Böylece çocuklar çok rahat kesebildi.Yapıştırmadan önce de içine biraz elyaf doldurduk.
İşte bizim puantiyeli kediciklerim. Size de kolay gelsin.

3 yorum:

  1. Kağıtlara ba-yıl-dım..:)
    Ellerinize sağlık Sevim Hocam. Kedicikleri ve özellikle kullandığınız tekniği kaydettim.

    YanıtlaSil
  2. Bende bayılmıştım :) Daha neler neler yaptık. Hepsini paylaşacağım. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  3. merhabalar kızımın odasına neler yapabilirim derken sizi buldum hemen takibe alıyorum
    sık sık ziyarete gelirim:)
    ben de sizi beklerim
    kendimceseyler.blogspot

    YanıtlaSil