24 Nisan 2012

TOMBUL TAVŞAN


Yaaa tavşanım çok şirin oldu
ama yapım aşamalarını görüntüleyemedim.  Bir anda kafama esti,  olacak mı diye baktım 10 dakikada bitiverdi. Dilek öğretmen de alıp sınıfına götürdü ". . . biz bunu yaparız. . ." diye. Ertesi gün bir baktım ki yapmışlar, bitirmişler sınıfında sergilemişler. Bana da son hallerini resimleyip sizinle paylaşmak kaldı.
Tabi ki de kalıbını da hazırladım
Resim olmadan da anlatmaya çalışayım yapım aşamalarını.
Önce 26 cm çapında bir mutfak tepsisini kullanarak  herhangi bir kumaşa daire çizip kesin.
Dairenin ortasına bir avuç dolusu pamuk koyarak uçlarını bohça gibi toplayın. Lastik toka ile bağlayın. Bu tavşanımızın vücudu olacak.
Turuncu pinpon topunu kafa yerine yapıştırın.
Kalıbı kullanarak uygun renk  kartondan keseceğiniz kulakları pinpon topunun üst kısmına yapıştırın. Elleri elbisenin iki tarafına yerleştirin.
Delgeçten çıkan siyah bir yuvarlağı burun olarak kullanabilirsiniz. Oynar göz yapıştırıp ağzını bıyığını çizin.
Delgeçten çıkan yuvarlakları elbisesinin üstüne yapıştırarak elbiseye biraz neşe ve hareket kattık. Biz çiçekçilerin kullandığı delikli kumaşı kullandık ama siz desenli bir kumaş da kullanabilirsiniz.
Boynuna da uygun renk kurdele ile fiyonk yapın.
Arkasına tüylü bir ponpon yapıştırın ve tavşanımız hazır.

KOLAY GELSİN !

1 yorum:

  1. Harika bir blog olmuş! Süper! Bayıldım! Ellerinize sağlık, izleyici sayısı harika, kıskandım doğrusu, Sevgiler! dilekmutfagi

    YanıtlaSil