17 Kasım 2011

ÖĞRETMENER GÜNÜ İÇİN 3 BOYUTLU KART ÖRNEĞİ (2)



İkinci kart örneğimizi de 3 boyutlu kart şeklinde hazırladım. Burda aynı zamanda gölge çalışması da var.Bu teknikleri gerçekten çok seviyorum ve sık sık kullanıyorum.


Yapım aşamalarına gelince:
1.A4 boyutunda renkli fon kartonu ikiye katlayalım ve kat yeri tarafından şekilde görüldüğü gibi çizelim.
2.Makasla kesip kartı açalım. Kesilen parçaları resimdeki gibi yukarı doğru katlayalım. Ben kartımda sarı-kırmızı,siyah teması seçtiğim için zeminde sarı fon kartonu kullandım.
3.Kartın ortasındaki kat yerine üçgen  çatı ve kare pencereler yapıştıralım. Çatısına sizin okulunuzun ismi yazılı olan tabela yapıştırabilirsiniz.

4.Şablonun çıktısını alın. Öğretmenin ve çocuğun parçalarını siyak karton üstüne çizin ve kesi. Kız çocuklara kızı, erkek çocuklarına erkek çocuğun şeklini kullanın.Gülleri kırmızı, saplarını ve yapraklarını yeşil kartondan kesin.Öğretmenin eteğinin alt kısmında olan kat yerinden katlayın.


5.Çocuk figürünün tümünü yukarıya gelen kat yerine yapıştırın. Öğretmen figürü eteğindeki kat yerine kadar yuksek çıkıntıda olsun. Eteğinin alt kısmı ve ayakları tabanda kalsın.
Arka plana tebrik mesajınızı  yazabilirsiniz."CANIM ÖĞRETMENİM......." Masajın iki yanına da güller yapıştırın.
Temama sadık kalarak kartımın dışına ben kırmızı fon kartonu yapıştırdım. Siz kendi renginizi seçin. Karton A 4 boyutunda olmalı.

Üstüne  de süslemeler yapabilirsiniz
Diğer kartımızın örneğini ve şablonlarını da bu blogda bulabilirsiniz.
KOLAY GELSİN:))))



1 yorum: